شما اینجا هستید

اخبار » ایران، قهرمان کشتی‌فرنگی جام تختی

شیراز – ایران قهرمان مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی شد.

به گزارش انتهاج، در این رقابت‌ها که با حضور ۱۱۶ کشتی گیر داخلی و خارجی برگزار شد، پس از تیم ایران که بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم های ارمنستان و تاجیکستان هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

این دوره از مسابقات طی دو روز در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد که کشتی‌گیران با حضور در تشک با حریفان خود به مبارزه پرداختند.

در وزن ۵٢ کیلوگرم پویا دادمرز و پویا ناصر پور هر دو از ایران به فینال رسیدند.

در وزن ۶٠ کیلو مهدی محسن نژاد و ایمان محمدی به فینال رسیدند و در وزن ۶٣ کیلو نیز رضا عباسی و میثم دلخانی به مرحله فینال رسیدند.

در وزن ۶٧ کیلوگرم میر حسین اسدی و محمد مراد عباسی و در وزن ٧٢ کیلوگرم اشکان سعادتی فر و امین کاویانی نژاد به دیدار پایانی رسیدند.

در وزن ٧٧ کیلوگرم حمیدرضا جعفری و پژمان پشتام در وزن ٨٢ کیلو مهدی ابراهیمی و جمال اسماعیلی خاتون اباد و در وزن ٨٧ نیز بهروز هدایت و رامین طاهری. به دیدار پایانی رسیدند.

در اوزان ٩٧ و ١٣٠ کیلو نیز به ترتیب آقایان محمد هادی ساروی ومهدی بالی حمزه زاده و علی اکبر یوسفی و پارسا نظری به دیدار پایانی رسیدند.

تمامی مدال‌های طلا و نقره این مسابقات به کشتی گیران ایرانی رسید و سهم ورزشکاران خارجی این دوره تنها یک مدال برنز بود.

گفتنی است، کشور ارمنستان با ۱۰ کشتی گیر ، ایران با ۹۷، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه با ۲ کشتی گیر و تاجیکستان هم با سه ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند..

شایان ذکر است، چهلمین دوره مسابقات جهانی کشتی فرنگی جام تختی سوم و چهارم بهمن ما طی دو روز در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان