شما اینجا هستید

اخبار » سارقان سابقه دار در اسفراین به بن بست خوردند

به گزارش انتهاج، سرهنگ”محمد روهنا ” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و با توجه به گزارشات و اخبار واصله مردمی و سرقت های خرد در محله شهرک سلمان فارسی، ماموران پلیس آگاهی ظرف ۲۴ ساعت گذشته این طرح را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی سارقان شدند، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفر سارق سابقه دار را در محل پاتوقشان در محله شهرک سلمان فارسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی سیم و کابل مخابراتی و موتور کولر سرقتی کشف و ضبط کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری ، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان