شما اینجا هستید

اخبار » دستبند پلیس اسفراین بر دستان ۲ سارق سابقه دار با ۱۵ فقره انواع سرقت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “محمد روهنا” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان اسفراین موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات نامحسوس، بابازبینی دوربین های مداربسته موفق شدند دو نفر سارق سابقه دار را که اقدام به سرقت در سطح شهرستان می نمودندراشناسایی و طی هماهنگی قضایی متهمان را در محل مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۱۵ فقره سرقت مغازه، اماکن خصوصی، محتویات داخل خودرو و ساختمانهای نیمه ساز در سطح شهرستان اعتراف نمودند، تصریح کرد: متهمان به همدستی ۲ نفردیگر در این سرقت ها در سطح شهرستان معترف شدندکه تحقیقات در این زمینه ادامه دارد .

سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان