شما اینجا هستید

اخبار » کشف بیش از ۸ کیلوگرم مواد مخدر در اسفراین

به گزارش انتهاج، سرهنگ “محمد روهنا” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در پوشش خانواده با یک دستگاه خودرو قصد انتقال و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان را دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهمان و خودرو مذکور شدند، افزود: با هماهنگی با مقام قضایی و هوشیاری ماموران،خودرو مورد نظر توقیف و ۳ نفر متهم دستگیر شد.

سرهنگ روهنا تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان مقدار ۸ کیلو و ۵۵ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه خودروی متهمان به پارکینگ منتقل و هر ۳ متهم نیز به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند نمی دهد و انتظار می رود تا شهروندان عزیز در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان