شما اینجا هستید

اخبار » ۱۰ کشته و ۴۲ مصدوم در اصفهان طی یک هفته

اصفهان – مدیرحوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: وقوع چهار فقره سانحه رانندگی و ۶ مورد آتش‌سوزی وگازگرفتگی با منوکسیدکربن در یک هفته اخیر در استان اصفهان به جان باختن ۱۰ تن و مصدومیت و مسموم شدن ۴۲ نفر منجر شد.

به گزارش انتهاج، غفور راستین با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح جمعه براثر استفاده از بخاری بدون دودکش در محیط بسته در درچه اصفهان یک مرد ۱۸ ساله دچار مسمومیت با منوکسیدکربن شد که به دلیل رضایت ندادن برای اعزام به بیمارستان، به صورت سرپایی در محل درمان شد.

وی درباره حادثه مشابه دیگری در ظهر همان روز در خیابان مشتاق سوم اصفهان افزود: در این حادثه ۲ زن و یک مرد به دلیل استنشاق گاز منوکسیدکربن ناشی از بروز اشکال در لوله بخاری مسموم و توسط آمبولانس‌ اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: در شهرک امام حسین(ع) زینبیه شهر اصفهان نیز یک مرد ۲۱ ساله دچار مسمومیت تنفسی با منوکسیدکربن و به بیمارستان حضرت زهرا(س) این شهر منتقل شد که علت وقوع این حادثه استفاده از زغال برای گرم کردن محیط بسته بود.

راستین درباره سانحه واژگونی خودروی سواری سمند در سمیرم نیز گفت: این حادثه پنج مصدوم شامل یک مرد، یک زن و سه کودک داشت که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان سیدالشهدا(ع) سمیرم منتقل شدند.

وی همچنین به مصدومیت سه مرد، ۲ زن و یک دختربچه در یک سانحه واژگونی پراید در جاده اصفهان بعد از پلیس راه سگزی اشاره کرد و افزود: این افراد برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امین شهر اصفهان انتقال داده شدند.

۱۰ کشته و ۱۷ مصدوم بر اثر واژگونی اتوبوس مسافربری مسیر تهران – شیراز در ورودی سپاهان‌شهر اصفهان

وی افزود: ساعت ۴ و ۳۹ دقیقه بامداد روز سه شنبه هشتم بهمن‌ماه نیز واژگونی اتوبوس مسافربری مسیر تهران – شیراز در ورودی سپاهان‌شهر اصفهان ۱۰ کشته و ۱۷ مصدوم بر جا گذاشت.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان یادآورشد: حادثه انتشار منوکسیدکربن نشت شده از بخاری در اصفهان نیز سه نفر را مسموم و راهی بیمارستان فارابی کرد.

وی ادامه داد: برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پیکان در چادگان بعداز دو راهی بسمت ده کلبعلی با یکدیگر موجب مصدومیت ۶ نفر شامل دو مرد، یک زن و سه کودک شد که این مصدومان پس از دریافت خدمات درمانی در محل سانحه به بیمارستان بوعلی منتقل شدند.

همچنین مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ظهر جمعه یک مورد آتش‌سوزی در منزلی مسکونی در یکی از خیابان‌های منتهی به خیابان آتشگاه رخ داد که نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی ایستگاه شماره ۸ به محل اعزام و از توسعه و سرایت شعله به منازل مجاور جلوگیری کردند.

فرهاد کاوه آهنگران همچنین در بیان حوادث در یک هفته گذشته اصفهان افزود: یک کارگاه تولید رنگ در خیابان سلمان فارسی شهر اصفهان رخ داد که تلفات جانی نداشت.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان