شما اینجا هستید

اخبار » تولید کالای با کیفیت نقش مهم در تحقق شعار جهش تولید دارد

به گزارش انتهاج، محمدرضا تابش افزود: با افزایش کیفیت، ارتقای رتبه و درجه‌بندی کالاهای ایرانی در چنین شرایطی محصول تولید داخلی ایران مورد استقبال کشورهای دیگر قرار می گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اصلاح ساختارها، تولید کالاهای با کیفیت و تعامل با دنیا با اولویت همسایگان نقش بسزایی در تحقق شعار جهش تولید دارد، باید بتوانیم با صادرات کالاهای خود ، مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز را از این کشورها وارد و به منابع حاصله از صادرات دسترسی داشته باشیم.

نماینده اردکان در مجلس با بیان اینکه جوانان باهوش و با انگیزه ایران به شرط حمایت از آنها می‌توانند در بحث تولید، اشتغال و کارآفرینی نقش‌آفرینی کنند، ادامه داد: تمام این مسایل شدنی است ،امیدواریم با توجه به واقعیت ها و فراتر از شعارها محملی فراهم شود تا از ظرفیت‌های انسانی و مادی نهفته در دل این سرزمین استفاده کرد تا مردم امیدوار و راضی شوند.

تابش با اشاره به نقش کارگران برای تحقق شعار جهش تولید تاکید کرد: اکنون کشور با مشکلات بسیاری مواجه است و دولت هزینه‌های زیادی را باید با توجه به فشار تحریم‌ها، انتقال بسیار سخت و دشوار ارز، کاهش قیمت نفت و کرونا بپردازد و جای تشکر دارد که با این شرایط کشور را اداره می‌کند.

وی ادامه داد: در حالیکه حرف‌ها، سخنرانی‌ها و جهت‌گیری‌ها برای دفاع از حقوق کارگر بود، و دولت هم مشکلاتی دارد اما اگر موانع بخش خصوصی را رفع کند، آنها می‌توانند حقوق کارگران را به خوبی تامین کنند، متاسفانه مداخله باعث شد کارفرما در بخش خصوصی و کارگران ناراحت باشند.

تابش در ادامه  از وجود برخی قراردادهای موقت با کارگران انتقاد کرد و یادآور شد: می‌توان با حمایت از کارآفرینان ، کارفرمایان و سرمایه‌گذاران مشکل را رفع کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان