شما اینجا هستید

اخبار » شرایط بیماری کرونا در یزد ثابت شده و سایر بخش ها فعالیت عادی دارند

به گزارش انتهاج ، محمود نوری شادکام با بیان این‌ که از ابتدای همه گیر شدن شیوع ویروس کرونا در استان یزد ۲۰ بیمارستان در بخش دولتی و خصوصی به بیماران کرونایی خدمات ارائه کردند، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به مدیریت بیماری و کاهش تعداد موارد بستری، در سه بیمارستان شهرستان‌ها و سه بیمارستان مرکز استان، یک بخش مجزا با نیروهای مجزا برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بخش‌های بستری بیماران کرونایی از سایر بخش‌های بیمارستانی جدا بوده و سایر بخش ها نیز فعالیت عادی خود را آغاز کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، گفت: ۱۴ بیمارستان استان یزد پاک اعلام شده و از امروز ۱۵ اردیبهشت ماه به روال عادی برگشتند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بیماران خدمات ارائه می‌کنند.

نوری شادکام در ادامه با بیان این که بیماران بستری کرونایی در استان تحت نظر مستمر کادر درمانی قرار دارند، تصریح کرد: روزانه بیماران جدید کرونایی به بیمارستان‌های یزد مراجعه و به همان تعداد نیز از بیمارستانها ترخیص می‌شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان