شما اینجا هستید

اخبار » کارگران محور تحقق شعار «جهش تولید» در کشور هستند

تورج زارع در گفتگو با خبرنگار انتهاج با اشاره به بحران کرونا ویروس؛ رعایت بهداشت فردی، چکاب و طب سنجی در ورودی های مجتمع و معادن، تعطیلی مراکز تجمع، توزیع لوازم بهداشتی، لغو تردد کارکنان به خارج از جاجرم و گرمه، گندزدایی و ضدعفونی کردن واحدهای مجتمع، شرکت در طرح مواسات و همدلی را از دلایل سفید بودن وضعیت شرکت برشمرد.

زارع با اشاره به اینکه در راستای مسئولیت های اجتماعی، اقدامات مشابهی هم در سطح استان خراسان شمالی و شهرهای جاجرم و گرمه صورت گرفته است، افزود: تمام این اقدامات موجب شد تا در شرکت، بیمار مبتلا به کرونا نداشته باشیم، اما شکست کرونا در گرو رعایت هر چه دقیق تر نکات بهداشتی است.

اقدامات شاخص شرکت آلومینای ایران

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران، افزایش ۱۵ درصدی تولید در فروردین ماه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، راه اندازی طرح بزرگ شمش آلومینیوم با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورو، اکتشافات و افزایش ذخایر قطعی شرکت برای بوکسیت های پر عیار به ۳۸ میلیون تن و بوکسیت های شیلی کم عیار به ۷۰ میلیون تن، تجهیز معادن و راه اندازی معادن جدید، توسعه واحد انحلال مجتمع با راه اندازی پمپ های هملمن و گهو به دستان توانای مهندسان شرکت، راه اندازی طرح افزایش راندمان سودیابی با کسب رتبه برتر در بین طرح های پژوهشی وزارت صنعت، معدن و تجارت را از اقدامات شاخص شرکت آلومینای ایران نام برد.

طرح های توسعه در حال پیگیری

تورج زارع در حوزه طرح های توسعه در حال پیگیری نیز، به مطالعات طرح تولید آلومینا از بوکسیت های کم عیار شیلی به ظرفیت ۵۰۰ هزار تن، تولید هیدرات های ریز دانه، پرعیارسازی بوکسیت به روش واسط سنگین، توسعه واحد گل قرمز و تبخیر، همچنین ده ها طرح بزرگ و کوچک اشاره و خاطرنشان کرد که با اجرایی شدن این طرح ها شاهد موفقیت های بیش از پیش شرکت خواهیم بود.

زارع در انتها تمام این افتخارات را حاصل تلاش کارگران خواند و با بیان اینکه در حد توان شرکت سعی کرده ام قدردان زحمات کارگران عزیز باشم، اضافه کرد: معمولاً کاستی‌ها و نقص هایی هم وجود دارد که با تمام توان سعی می‌کنیم آنها را به حداقل برسانیم.

گفتنی است این شرکت برای بیش از ۱۳۰۰ نفر شغل ثابت ایجاد کرده و در بین پانصد شرکت بزرگ کشور از نظر رشد سریع در طی چهار سال اخیر رتبه برتر را از آن خود کرده است. مدیریت مهندس تورج زارع زمانی آغاز شد که شرکت آلومینای ایران در شرایط نابسامانی قرار داشت از جمله اعتصابات کارگری و مشکلات مالی و تخلفات مدیران قبلی.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان