شما اینجا هستید

اخبار »  صدا و سیما در حقیقت دانشگاه عمومی است

 به گزارش انتهاج ، حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی و دست اندرکاران این سازمان  اظهار کرد :صدا و سیما در منظر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حقیقت دانشگاه عمومی است.

وی خاطر نشان کرد : با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی در حقیقت صدا و سیما مجاهدانه با تمام محدودیت ها حضور مردم را در تمام صحنه های حساس نظام مقدس به خوبی به نمایش گذاشته است.

یعقوبی افزود : برنامه های تولیدی در صدا و سیما در حقیقت پاداش یک عمل خوب و نیکو را دارد که از این رو تولید کنندگان برنامه ها در صدا و سیما باید تمام دقت در راستای جذب بیشتر مردم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد : در جریان برنامه سازی برای صدا و سیمای خراسان شمالی باید بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، شعار سال و همچنین اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گیرد.

تبیین برنامه های رزمایش مساوات  از اولویت های شبکه اترک

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی در این دیدار تصریح کرد : تبیین برنامه های رزمایش مساوات در خراسان شمالی از اولویت های شبکه اترک خراسان شمالی است.

حمیدقربانی جم در ادامه افزود : تهیه ی برنامه در راستای شعار سال از دیگر اولویت های صدا و سیمای خراسان شمالی می باشد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت : در ماه مبارک رمضان برنامه های تاج بندگی ، قبول باشه ، زلال معرفت  و برنامه گلبرگ معرفت با محوریت کارشناسی امامان جمعه خراسان شمالی  تهیه و در حال پخش می باشد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان