شما اینجا هستید

اخبار » استاندار خراسان شمالی خواستار اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری شد

به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا، محمدعلی شجاعی عصر روز دوشنبه در نشست وزیر نیرو با نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته انتظار می رود در سفر پیش روی رئیس جمهوری به استان هم مصوبات سفر ریاست جمهوری برای این استان مورد توجه باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه این استان عقب ماندگی زیادی در بخش فاضلاب دارد گفت: در ۲۰ شهر از ۲۴ شهر استان هیچ اقدامی برای اجرای سیستم فاضلاب انجام نشده است.

وی تصریح کرد: تنها شهروندان در دو شهر استان از خدمات فاضلاب بهره مند بوده و اجرای این خدمات در دو شهر در دست پیگیری است.

شجاعی در بخش دیگر سخنان خود نقطه قوت و قدرت در این استان را، انسجام و وحدت میان مردم عنوان کرد و افزود: مردم خراسان شمالی همواره در صحنه بوده و میزان مشارکت در انتخابات همیشه از میانگین کشوری بالا تر بوده است.

وی اظهار داشت: بر این اساس اعتقاد دارم که انجام کارها با این هم افزایی شدنی است و برای توسعه این استان، وزارت نیرو هر قدم بردارد ما ۱۰ قدم بر می داریم.

وی افزود: با وجود اقدامات انجام شده در این استان، شاخص های توسعه این منطقه از میانگین کشوری عقب تر است بنابراین نیاز است توجه ویژه ای به استان مبذول شود.

استاندار خرسان شمالی با اشاره به اینکه ۴۴ درصد از جمعیت خراسان شمالی در روستاها ساکن هستند گفت: بسیاری از جمعیت این استان، جامعه هدف وزارت نیرو است و این وزارت تاثیر زیادی در کمک به توسعه اقتصادی این مناطق دارد.

  1. یاسین برازنده

    باسلام
    تشکرمیکنم از زحمات شبانه روزی انتهاج که اخبار استان و کشور رو به خوبی تحت پوشش و منتشر میکنین …خسته نباشید

  2. امین

    فاضلاب که در خراسان شمالی اصلا وجود نداره . ممنون از استاندار شجاعی بابت پیگیری هاشون . در محله ما مردم پسابها رو در کوچه می ریزن

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان