شما اینجا هستید

اخبار » اعلام محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در خراسان شمالی

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از مهر ، سرهنگ علیرضا حسین زاده با اشاره به شروع تعطیلات تابستان و در پیش بودن عید سعید فطر اظهار کرد: پلیس راه خراسان شمالی به منظور انتظام بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر برون شهری و به جهت حداکثر تمرکز بر سفرهای تابستانی اقدامات ویژه ای را جهت رفاه حال رانندگان اجرا می‌کند.

حسین زاده افزود: خط قرمز پلیس برخورد با تخلفات حادثه ساز شامل سرعت و سبقت غیر مجاز و همچنین انحراف به چپ در جاده‌های دو طرفه است که در صورت برخورد با این گونه تخلفات از ادامه سفر جلوگیری و خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در سطح راه‌های خراسان شمالی از بعدازظهر روز گذشته اعمال شده است، گفت: همچنین از ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه تا ساعت ۲۲ جمعه ۱۷ خرداد ماه، محدودیت‌ها اعمال و ایمنی تردد در سطح معابر برون شهری افزایش خواهد داشت و حضور پلیس پررنگ‌تر از گذشته است.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی بیان کرد: در این مدت تردد انواع کامیون و وسایل سنگین در محور چمن بید به جنگل گلستان، بجنورد به آشخانه و بجنورد به مشهد مقدس ممنوع است.

بیشتر بخوانید :

موسسات فاقد مجوز حق جمع‌آوری زکات فطریه را ندارند

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان