آخرین اخبار
توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک خودرو سنگین در خراسان شمالی معاون حملونقل اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی گفت: تاکنون ۲۰ هزار حلقه لاستیک موردنیاز ناوگان مسافری و باری توسط انجمنها و تشکلهای صنفی این استان توزیعشده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی سعید سبحانی اظهار کرد: تاکنون ۲۰ هزار حلقه لاستیک موردنیاز ناوگان مسافری و باری توسط انجمنها و تشکلهای صنفی این استان توزیعشده است.
معاون حملونقل اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی گفت: لاستیکها، موردنیاز ناوگان سنگین و نیمه سنگین باری و مسافری است و تاکنون نیاز رانندگان حملونقل عمومی به لاستیک با نرخ مصوب دولتی تأمینشده است.
وی افزود: ۹ هزار و ۲۲۰ راننده دارای کارت هوشمند، از این فرصت بهرهمند شدهاند و توزیع این محصول بر اساس پیمایش ناوگان عمومی کماکان ادامه دارد.
چندی پیش علیاصغر بدیعی مقدم نیز در خصوص آخرین وضعیت صدور کارتهای هوشمند ناوگان حملونقل استان گفته بود: تاکنون تعداد ۴ هزار و ۸۳ دستگاه کامیون فعال در بخش حملونق..
بجنورد – به گزارش انتهاج و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی ؛ سیاوش وحدت افزود : در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن در تهران از خوشه پلاستیک خراسان شمالی به عنوان خوشه برتر کشور در سال ۹۷ تقدیر به عمل آمد. وی موفقیت به دست آمده را حاصل تلاش […]
Iran summons British ambassador over oil tanker seizureTEHRAN – The British Ambassador to Tehran, Robert Macaire, was summoned to the Iranian Foreign Ministry on Thursday evening in protest over the seizure of a tanker carrying Iranian oil.
The Foreign Ministry described the UK move as unacceptable and called for an immediate release of the tanker, given that it has been seized at the request of the U.S. based on the information currently available, the ministry said in a report on its website.
Pointing to the fact that the oil tanker was sailing in international waters, Iran called the UK Navy’s move tantamount to maritime banditry and stressed that Britain has no right to impose its own unilateral sanctions or those of the European Union in an extraterritorial manner against other countries.
This is the very bullying policy of the U.S., about which the European countries have been always protesting, the ministry said.
The ambassador was provided with the document about the oil tan..
Iran’s Expediency Council secretary calls for seizing British tanker in retaliationTEHRAN – Secretary of the Expediency Council (EC) has said Iran should seize a British oil tanker if London doesn’t release the Iranian tanker which was illegally seized by its forces.
“The Islamic Revolution has never been an initiator of tension during its 40-year-old history, however, it has not hesitated to respond to bullies and thugs,” Mohsen Rezaee tweeted on Friday.
The former IRGC chief added, “If Britain doesn’t return the Iranian tanker, the duty of responsible [Iranian] bodies is to seize a British oil tanker in a retaliatory measure.”
The British Royal Marines seized an Iranian oil tanker in Gibraltar on Thursday for trying to take oil to Syria allegedly in violation of EU sanctions, a dramatic step that could escalate tensions between Iran and the West.
Hours later, the Iranian Foreign Ministry summoned Britain’s ambassador to Tehran, Rob Macaire, for the act.
“Following the illegal se..
بجنورد- نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرکت در مسابقات لیگ برتر منوط به استاندارد سازی ورزشگاه است.
به گزارش خبرنگار مهر، حیدر بهاروند ظهر پنج شنبه در مجمع سالیانه هیئت فوتبال خراسانشمالی با تاکید بر استاندارد سازی ورزشگاه های تیمهای لیگ برتر، اظهار کرد: اکثر ورزشگاههای کشور از استانداردهای لازم برخوردارند اما تیمهایی که ورزشگاه آنها تناسبی با اصول فدراسیون ندارند باید بروز شوند تا بتوانند در مسابقات لیگ برتر شرکت کنند.
بهاروند همچنین با تاکید براینکه تیمهای لیگ دسته یک ملزم به ایجاد تیمهای پایه هستند و در غیر این نمی توانند در لیگ حضور داشته باشند، افزود: چنانچه تیمهای لیگ برتر قوانین ابلاغ شده از سوی فدراسیون فوتبال را رعایت نکنند، مسابقات لیگ برتر برگزار نخواهد شد.
شرکت در مسابقات رسمی فوتبال بدون تست های ایفمارک ممنوع است
وی در ادامه بیان کرد: سلامت بازیکنان فوتبال برای فدراسیون مهم است، بنابراین حضور تمامی بازیکنان لیگ دسته یک و برتر در مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال به منظور تستهای ایفمارک الزامی است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: شرکت در مسابقات رسمی فوتبال بدون ت..
بجنورد _ به گزارش انتهاج مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در رابطه با آثاری که در جشنواره حضور داشتند افزود : ۲۵۱ اثر از ۱۶۹ هنرمند از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در بین استان ها خراسان شمالی ، گلستان و تهران مشارکت بیشتری در این جشنواره داشتند. […]
Trump chained by his egoismTrump has left no doubt that he is a bully and an odd person. While he has ditched a legally binding nuclear deal with Iran and imposed the harshest ever sanctions on the country, he wants Tehran not to do anything in protest.
For example, on Saturday he warned of unspecified retaliation if Iran enriches more uranium than allowed under the 2015 nuclear deal.
“I can only say, ‘you’ll see’,” he told reporters at the end of a G-20 summit in Osaka, Japan.
Only a bully and abnormal person can talk in this way.
A major question is that who is going to punish the Trump administration for violating the nuclear deal, which is endorsed by the UN Security Council Resolution 2231.
He is so arrogant that has been threatening to punish any country or company that does not honor the illegal sanctions imposed on Iran.
Another question that must be asked is what has been left that the Trump administration has not done against Iran. The only major thing left for him is ..
کشف جسد مرد روستایی از درون چاه ۲۰ متری مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد از کشف جسد مرد روستایی از درون چاه ۲۰ متری خبر داد.
به گزارش نسیم امروز، مجید گریوانی اظهار کرد: پیرو تماس مردمی مبنی بر سقوط فردی در چاه آب زمین های کشاورزی حاشیه شهر، نیروهای آتشنشانی به محل مورد نظر اعزام شدند.
گریوانی افزود: پس از جست و جوی نیروهای امدادی و اعزام یک غواص به داخل چاه، جسد فرد مورد نظر پس از پنج ساعت تلاش در عمق ۲۰ متری پیدا و در حضور مقامات انتظامی تحویل اورژانس جهت انجام فوریت های امداد شد که در صورت امکان به حیات برگرانده و به بیمارستان منتقل شود.
وی تصریح کرد: ظاهراً این فرد برای روشن کردن موتور پمپ آب درون چاه جهت آبیاری باغ و زمین کشاورزی، در محل چاه مورد نظر حضور داشته که به دلیل انتشار گاز منواکسید کربن در فضای محدود دچار خفگی شده که تحقیقات در این زمینه برای مشخص شدن علت حادثه ادامه دارد و نظر قطعی با پزشکی قانونی خواهد بود.
مدیرعامل آتشنشانی بجنورد اضافه کرد: به دلیل عمق چاه و ارتفاع آب درون چاه امداد رسانی به..
پاسخ نهاد ریاستجمهوری: ارادهای برای پیگیری ایجاد فاز دوم پتروشیمی خراسان نبوده است فاز دوم پتروشیمی خراسان مهمترین مصوبه سفر اول هیئت دولت تدبیر و امید به خراسان شمالی است که تا کنون هیچ خبری از آن نیست. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ ایجاد فاز دوم پتروشیمی خراسان بهعنوان مهمترین طرح سفر ریاستجمهوری در سال ۹۴ به خراسان شمالی مورد تصویب هیات وزیران قرار گرفت و در همان زمان کلنگ این طرح نیز بر زمین خورد اما از آن روز تا کنون فقط حرف و حدیثهایی در این زمینه وجود داشته و خبری از اقدام جدی نیست.
بهانههایی نظیر مشکل تامین آب این پروژه و یا عدم موافقت تمام اعضای سهامدار و عدم تشکیل مجمع عمومی شرکت٬ باعث شده تا کنون پس از گذشت ۱۴۰۰ روز از کلنگزنی این پروژه٬ همچنان خبری از راه اندازی و عملیاتی شدن آن نباشد.
فاز ۲ پتروشیمی خراسان؛ سرنوشت پر ابهام مهمترین مصوبه سفر رئیس جمهور به خراسانشمالیطرح فاز دوم پتروشیمی خراسان در قالب یک شرکت جدید اجرایی میشوداتفاقات خوبی در انتظار فاز دوم پتروشیمی خراسان شمالی استدولت و شستا به تعهداتشان عمل نکردند
علی محقر، رئیس هیئت ..
مخزن ۶۰ درصد سدهای خراسان شمالی آبگیری شده است مدیرعامل شرکت آب منطقهای خراسان شمالی گفت: بر اساس بارشهای انجامشده در سال آبی جاری ذخایر آبی استان دو برابر شده و اکنون ۶۰ درصد مخازن سدهای استان آبگری شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای خراسان شمالی مهندس سید عقیل مرتضوی بر مدیریت منابع و مصرف بهینه آب تأکید کرد و گفت: مدیریت مصرف به معنای کممصرف کردن نیست بلکه باید بهاندازه نیاز و بر اساس داشتههای خودمان مصرف کنیم.
وی در ادامه افزود: حدود ۹۰ درصد مصرف منابع آب استان در بخش کشاورزی است و استفاده بهینه از منابع آب در بخش کشاورزی نیازمند مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب در این بخش است.
وی افزود: قیمت تمامشده برای تأمین آب شرب و صنعت بسیار بالاست و علاوه بر بخش کشاورزی، نیازمند مدیریت مصارف آب در بخش شرب و صنعت نیز هستیم.
مرتضوی تأکید کرد: ترویج فرهنگ مدیریت و اصلاح مصرف آب اگر از خانواده شروع شود، آیندهسازان جامعه بافرهنگ استفاده بهینه منابع آب در خانواده رشد مییابند و با فراگیری این فرهنگ، قطعاً در آینده مشکلی نخواهیم داشت.
وی افزود..








































"/>




