شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح بزرگترین مرکز فرهنگی هنری شرق کشور در بجنورد

بجنورد- به گزارش انتهاج و به نقل از مهر، منیره صادقی با بیان اینکه بزرگترین مرکز فرهنگی هنری و جامع کانون پرورشی در سال ۹۴ کلنگ زنی شده است، اظهار کرد: این مرکز فرهنگی با سه هزار و ۲۵ متر زیربنا، هفته آینده با حضور رئیس جمهور و هیئت همراه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

صادقی افزود: بزرگترین مرکز فرهنگی هنری و جامع کانون پرورشی شرق کشور با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سفر رهبری احداث شده است.

وی تصریح کرد: این مرکز فرهنگی هنری دارای سالن اختصاصی تئاتر، رصدخانه، گود قصه گویی و دیگر بخش های فرهنگی است که با افتتاح آن تعداد مراکز فرهنگی هنری مرکز استان خراسن شمالی به سه مرکز می رسد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در ادامه به افتتاح مرکز فرهنگی هنری شهرستان اسفراین اشاره کرد و گفت: این مرکز سال ۹۳ کلنگ زنی و احتمال افتتاح آن طی هفته آینده وجود دارد.

صادقی ادامه داد: این مرکز فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان با مساحت یک هزار و ۲۲۳ متر مربع ساخته شده است.

سفر رئیس جمهور در پایان ماه جاری به خراسان شمالی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان