شما اینجا هستید

اخبار » اعلام آمادگی چند بانک برای سرمایه گذاری در فاز دوم پتروشیمی خراسان

بجنورد- به گزارش انتهاج به نقل از عصر اترک، سیدعلی میرکریمی، مدیرکل جذب و حمایت سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: این پروژه از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان بود که متاسفانه به مرحله اجرا نرسید و در دور دوم سفر هیات دولت به استان نیز درباره آن به رسانه ها توضیحی ارائه نشد.

میرکریمی گفت: قبل از انجام دور دوم سفر رییس جمهور به استان، استاندار وقت خراسان شمالی پیگیری های بسیاری را برای تحقق راه اندازی خط دوم پتروشیمی خراسان انجام داد و در این باره با وزرای نفت، صنعت-معدن-تجارت و تعاون-کار-رفاه اجتماعی مذاکره کرده بود.

وی اعلام کرد: با پیگیری های انجام شده چند بانک برای سرمایه گذاری بر روی این پروژه ( تولید اوره آمونیاک) در قالب کنسرسیوم اعلام آمادگی کرده اند که در حال حاضر نیز نحوه اجرای این پروژه در حال بررسی است.

مدیرکل جذب و حمایت سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: اجرای این پروژه از اولویت های در دستور کار استاندار وقت است که اجرای آن نیز قطعی خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان