شما اینجا هستید

اخبار » کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس خراسان شمالی

بجنورد- به گزارش انتهاج، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال مقدار قابل توجهی موادمخدر از استان‌های جنوبی به این استان را دارند لذا موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی دریافتند خودرویی که متهمان با آن اقدام به جابجایی مواد مخدر می‌کنند در محور‌های استان یزد در حال تردد است، افزود: ماموران با هماهنگی انجام شده با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد اقدام به ایجاد یک تور ایست و بازرسی در محور‌های ورودی آن استان کردند.

سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه ماموران در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند، گفت: ماموران بعد از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مقدار ۱۱ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: پلیس به هیچ وجه در راه مبارزه با مواد مخدر مرز و محدوده نمی‌شناسد و با هر اقدامی که بخواهد سلامت و امنیت شهروندان و مردم عزیز کشور را به خطر بیاندازد با قدرت برخورد می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان