شما اینجا هستید

اخبار » آخرین اخبار از انتخاب شهردار بجنورد؛ آیا سرپرست شهرداری انتخاب شده است؟

بجنورد- به گزارش انتهاج به نقل از تسنیم، سید محسن موسوی اظهار داشت: با توجه به نامه روح‌الله براتیان مبنی بر اعلام بازنشستگی در پایان تیرماه و لزوم تعیین تکلیف وضعیت شهرداری بجنورد٬ امروز جلسه غیرعلنی برای انتخاب سرپرست یا شهردار جدید برگزار شد. این در حالی است که شهردار قبلی بچنورد از ۳۱ تیر بازنشست بوده و تمام انجام امور اداری شهرداری در روزهای گذشته غیرقانونی بوده است.

وی افزود: در جلسه غیرعلنی امروز که به صورت غیرمعمول اطلاع‌رسانی و برگزار شد٬ برخی از اعضای شورا بر سرپرستی معاون خدمات شهری بر شهرداری بجنورد تاکید داشتند ولی استدلال ما این بود که با توجه به مشغله این معاونت٬ یک فرد جوان و با شجاعت در مسند کار قرار گیرد.

موسوی ادامه داد: استدلال سه نفر از اعضای شورا بر این بود که با توجه به برخی از ویژگی‌های جلسه امروز٬ جلسه فاقد وجاهت قانونی بود و ما ببه دلیل عدم تفاهم جلسه را ترک کردیم. بنابراین با غیبت ما و رئیس‌ شورا جلسه از اکثریت افتاد و هر تصممی در این جلسه اخذ شده غیرقانونی است.

معرفی سرپرست شهرداری با رای گیری غیر معمول!

در جلسه غیرعلنی شورای شهر با ترک جلسه توسط ۳ تن از اعضاء آقایان موسوی، دلیریان و باغچقی و غیبت رئیس شورا با رای گیری غیرمعمول، خاکشور به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شده است.

موسوی افزود: از ۳۱ تیر ۹۸ تا ۳ مرداد شهرداری بدون مدیر اداره می‌شد و اعضاء شورا از این موضوع خبر نداشتند. بنا به تبصره ۲ ماده ۳۳ آیین نامه داخلی شوراهای اسلامی شهر بجنورد، انتخاب خاکشور فاقد وجاهت قانونی است. همچنین ابهاماتی در بازنشستگی براتیان وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در تبیین ابهامات بازنشستگی شهردار بجنورد٬ تصریح کرد: اگر بنا بر رفتن براتیان بود چرا زمانی که قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مطرح شد(مرداد ۹۷) او همراه با خباز و شهردار تهران از سمت کنارگیری نکرد؟ چرا باید جلسه فوق العاده بدون رعایت آیین نامه داخلی شورا برگزار شود؟ براتیان ۳۱تیرماه اعلام پایان خدمت کرده است حال چرا باید در ۳ مرداد جلسه فوق العاده برگزار شود؟ در این سه روز چه کسی مسولیت شهرداری را بر عهده داشته است؟

با این حال زهرا هاشمی عضو شورای شهر بجنورد نیز در پایان این جلسه به خبرنگار تسنیم گفت: در این جلسه محمد مهدی خاکشور معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد به‌عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان