شما اینجا هستید

اخبار » کشف بیش از یک تن آرد قاچاق در اسفراین

بجنورد- به گزارش انتهاج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با کالای قاچاق در سطح شهرستان، ماموران انتظامی پاسگاه ایرج و پلیس راه این فرماندهی موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی نیسان حامل آرد غیر مجاز شدند.

این مقام نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ماموران خودرو مورد نظر را توقیف کردند، اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد غیر مجاز و قاچاق را کشف و ضبط کردند.

مهری در ادامه بیان کرد: در بررسی به عمل آمده ارزش ریالی کیسه های آرد غیر مجاز ۳۲۰ میلیون ریال برآورد گردید.

وی بااشاره به این که دراین عملیات یک نفر متهم نیز دستگیر شد، افزود: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با تاکید بر تشدید اقدامات پلیس در راستای مبارزه با کالای قاچاق درسطح شهرستان گفت: نیروی انتظامی باورود هرگونه کالای قاچاق که به اقتصاد کشور ضربه میزند به شدت برخوردکرده وازشهروندان انتظار می رود درصورت اطلاع ازاین گونه اخبار موضوع را ازطریق شماره تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان