شما اینجا هستید

اخبار » ١٣٢ نفر داوطلب انتخابات مجلس در فارس رد صلاحیت شدند

شیراز – معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از رد صلاحیت ١٣٢ نفر از داوطلبان حضور در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، سید احمد احمدی زاده در حاشیه دیدار هسته های گزینش با استاندار فارس، گفت: برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان فارس ٩٢۴ نفر ثبت نام کرده بودند که از تعداد ثبت نام کنندگان در استان فارس بیش از ١٣٢ نفر رد صلاحیت شده اند.

وی افزود: چهار مولفه اصلی در انتخابات مشارکت، رقابت ،امنیت و سلامت انتخابات است که تمامی این مولفه ها در انتخابات پیش رو به بهترین نحوه در استان فارس انجام خواهد شد.

احمدی زاده با اشاره به فضای انتخاباتی کشور، خاطر نشان کرد: در استان فارس نیز فضای انتخاباتی در حال شکل‌گیری است و وظیفه اصلی دست اندرکاران در این حوزه نیز بهبود فعالیت ها در جهت نیل به اهداف و ارکان اصلی انتخابات است.

وی یاداور شد: در شرایط فعلی انتخابات از اهمیت به سزایی برخوردار است و باید مردم با توجه به شرایط رخداده در صحنه های بین الملل نسبت به دوره های قبل حضوری پرشور تر داشته باشند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان