شما اینجا هستید

اخبار » اعزام ۳ هزار مددجوی کمیته امداد قزوین به مشهد مقدس تا پایان سال

قزوین – معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین از اعزام ۳ هزار مددجوی کمیته امداد به مشهد مقدس تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: ۲۰۰ مددجو نیز تا پایان دی ماه امسال به مشهد مقدس اعزام می شوند.

به گزارش انتهاج، حجت الاسلام محمود مولایی با بیان اینکه برای سفر هر مددجو سه میلیون ریال هزینه شده است، اظهار کرد: از ابتدای سال نیز ۲۰۰ مددجو برای اولین بار با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: در این اردوهای زیارتی که معمولا چهار روزه است، بیش از ۸۰ درصد هزینه‌ها از سوی کمیته امداد و مابقی با کمک خیران تامین می‌شود.

وی از اعزام ۲۰۰ مددجو به مشهد مقدس تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: این اعزام‌ها در قالب طرح شوق زیارت انجام شده و قرار است که تا پایان سال جاری سه هزار مددجوی کمیته امداد در فصل زمستان به مشهد مقدس اعزام شوند.

مولایی با بیان اینکه کمک هزینه برای اعزام مددجویان به مشهد مقدس از اولویت‌های اصلی کمیته امداد محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی برای مددجویان علاوه بر ایجاد نشاط روحی، باعث ارتقاء روحیه معنوی آن‌ها شده و تا حدودی مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: برنامه‌های متعدد فرهنگی و بصیرتی با محوریت آموزش آموزه‌های قرآنی و نهج البلاغه از دیگر محورهای این اردوهای زیارتی است.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان