شما اینجا هستید

اجتماعی » نامگذاری بزرگراه «زاهدان- بم» به نام سپهبد شهید سلیمانی

زاهدان – مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از نامگذاری بزرگراه «زاهدان- بم» به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش انتهاج، عطاء الله اکبری با عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی، سردار سرافراز جهان اسلام، الگوی اخلاص و اسوه مقاومت و سربازی لایق برای امت و ولایت بود.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قلب تمام ایرانیان جا دارد و قطعاً بارگاه ملکوتی ایشان زیارتگاه عاشقان خواهد بود، افزود: از همین رو با موافقت استاندار سیستان و بلوچستان بزرگراه «زاهدان- بم» که مسیر منتهی به استان کرمان است به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی نام گذاری شد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۳ کیلومتر از این بزرگراه از زاهدان به طرف بم مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: قطعه نخست این بزرگراه به طول ۴۲ کیلومتر حدفاصل زاهدان تا پاسگاه تله سیاه است که در صورت تامین اعتبار به زودی افتتاح می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان