شما اینجا هستید

اجتماعی » ۷ هزار نفر در سمنان عضو فعال صندوق اجتماعی کشاورزان

سمنان – مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان گفت: هفت هزار و ۴۸۵ نفر از روستاییان و عشایر استان در این صندوق بیمه اجتماعی، عضویت فعال دارند.

به گزارش انتهاج، محمد فرزاد با بیان اینکه تعداد بیمه‌شدگان نیمه نخست امسال نشانه بهبود و ارتقای فرهنگ بیمه در بین کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان است، اظهار کرد: نیمه نخست امسال ۹۲۴ نفر از کشاورزان، روستاییان و عشایر استان نسبت به بیمه اجتماعی خود اقدام کردند.

وی افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان، به جز تعدادی که امسال نسبت به بیمه اجتماعی خود اقدام کردند، حدود ۶ هزار و ۵۶۱ بیمه شده اجتماعی فعال دارد.

وی با اشاره به اینکه باید در زمینه فرهنگ‌سازی ترغیب روستاییان، کشاورزان و عشایر استان به بیمه اجتماعی بیش از پیش تلاش شود، خاطر نشان کرد: برخی افراد نسبت به بیمه اجتماعی خود اقدام می‌کنند، ولی در پرداخت حق بیمه و تداوم بیمه خود بی توجه هستند، این افراد بیمه شده غیرفعال و افرادی که تداوم در پرداخت حق بیمه دارند بیمه شده فعال تلقی می‌شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان، یادآور شد: از مجموع ۶ هزار و ۵۶۱ بیمه شده این صندوق، شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میامی بیشترین تعداد بیمه شده فعال دارند.

اقدام به بازنشستگی پیش از موعد ۳۴ بیمه شده استان

وی تصریح کرد: از مجموع ۶ هزار و ۵۶۱ بیمه شده فعال صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان، یک هزار و ۱۴۲ بیمه شده فعال مربوط به شهرستان دامغان، ۴۰۴ بیمه شده مربوط به شهرستان سمنان، ۲ هزار و ۱۳۰ بیمه شده فعال مربوط به شهرستان شاهرود، ۷۸۷ بیمه شده مربوط به گرمسار، ۳۶۵ بیمه شده مربوط به مهدیشهر، یک هزار و ۱۵۲ بیمه شده مربوط به میامی، ۱۷۱ بیمه شده مربوط به سرخه و ۴۱۰ بیمه شده مربوط به آرادان است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان، گفت: نیمه نخست امسال ۱۰ نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان مقرری ازکارافتادگی دریافت می‌کنند و ۳۴ بیمه شده استان نیز اقدام به بازنشستگی پیش از موعد کردند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان