شما اینجا هستید

اجتماعی » مقابله با کرونا ویروس، همت ملی و همگانی می طلبد

به گزارش انتهاج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن رودباری آملی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در ارائه خدمات به مردم و کمک به مسئولان در مقابله با این ویروس منحوس از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه در تشریح اقدامات یگان ویژه استان در مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: با توجه به اینکه وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت در سطح جامعه است ولی در مواقع بحران و حوادث غیر مترقبه در کنار مردم و مسئولان به وظایف و اقدامات خود در راستای ارائه خدمات اقدام می کند.

فرمانده یگان ویژه استان خراسان شمالی تصریح کرد: یگان ویژه استان یکی از واحدهای آماده است، که در شرایط خاص وحساس به عنوان تقویت سایر رده های پلیس به میدان وارد می شود، در حال حاضر این یگان با داشتن ظرفیت و توان بالای خودرویی به صورت ۲۴ ساعته در کنار سایر دستگاه ها و واحدهای خدمات رسان در حال مقابله با ویروس منحوس کرونا است.

سرهنگ حسن رودباری آملی افزود: اعلام شیوع ویروس کرونا و پس از اعلام و درخواست مراکز بهداشتی و درمانی، خودرو آب پاش یگان ویژه استان  تا به امروز در ۱۰ مرحله با استفاده از حدود ۳۰ هزارلیتر مواد ضدعفونی کننده توانسته اند ۱۰۷ کیلومتر از معابر عمومی را در کل استان گند زدایی و ضدعفونی کنند.

وی  در خصوص جامعه هدف این طرح تشریح کرد: با توجه به اینکه مناطق محروم در سراسر استان از لحاظ کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در معرض بیشتر این ویروس هستند، جامعه هدف این یگان در اجرای این طرح بوده که در چندین مرحله با برپایی ایستگاه سلامت، در کنار تب سنجی اقدام به توزیع بسته های سلامت شامل ماسک و محلول ضدعفونی کرده است.

فرمانده یگان ویژه استان خراسان شمالی در خاتمه از راه اندازی خط تولید ماسک در این یگان خبر داد و افزود: به حول و قوه الهی و همت کارکنان، خط تولید ماسک راه اندازی که تولیدات تهیه شده پس از استریل شدن به صورت روزانه بین خانواده همکاران و عموم شهروندان به خصوص مناطق محروم در سطح شهر توزیع تا با عنایت به خداوند متعال و رعایت اصول بهداشتی از سوی همه اقشار جامعه بتوانیم سلامتی و آرامش را دوباره به مردم برگردانیم.

گزارش تصویری از اقدامات یگان ویژه خراسان شمالی در مقابله با کرونا ویروس

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان