شما اینجا هستید

اخبار » آیین رونمایی سپاه الغدیر یزد از آثار فرهنگی مقابله با شیوع کرونا

به گزارش انتهاج،سیدحسین راسخی در آیین رونمایی از آثار فرهنگی مقابله با شیوع کرونا با گرامیداشت یاد شهید مدافع سلامت یزد شهید شمس‌الدینی افزود: کارگروه فرهنگی مبارزه و مقابله با ویروس کرونا زیر مجموعه قرارگاه پدافند زیستی محیطی استان، فعالیت خود را از ابتدای همه گیر شدن این بیماری آغاز کرده است.

وی افزود: ساخت سه انیمیشن با محوریت جهش تولید و مقابله با شیوع کرونا، ۲ سری محتوای موشن گرافیک، سه مورد طراحی پوستر، تولید سه مورد نماهنگ، چاپ بیش از ۲ هزار بنر آموزشی و آگاه‌سازی در حوزه مقابله با کرونا و ساخت ۲۰ کلیپ دو دقیقه‌ای با محوریت بهداشت روانی از جمله اقدامات انجام شده در کارگروه فرهنگی قرارگاه پدافند زیستی است.

معاون فرهنگی سپاه الغدیر یزد، فرهنگ‌سازی بیش از پیش و ارتقا سطح آگاهی عمومی را از جمله مهمترین اهداف این کارگروه فرهنگی دانست و بیان کرد: شکست ویروس کرونا مستلزم عزم ملی و مشارکت تمام اقشار جامعه در راستای رعایت بهداشت فردی است.

راسخی در ادامه، رعایت اصول بهداشتی و توجه به توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی را یکی از مهمترین راهکارهای قطع چرخه شیوع کرونا در استان و کشور عنوان کرد و اظهار کرد: همکاری مردم و جوانان بسیجی و انقلابی در تحقق اهداف ضروری و موثر است .

وی در پایان با بیان این‌که فعالیت‌های این کارگروه تا ریشه کن کردن کامل ویروس کرونا ادامه داد خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگی بنیادی‌ترین راهکار برای توسعه همه جانبه جامعه است و باید بیش از پیش به آن توجه کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان