شما اینجا هستید

اخبار » مشاوره آنلاین بیماران پژوهشکده علوم تولید مثل مرکز ناباوری یزد

به گزارش انتهاج، محمد عبدلی معاون پژوهشکده علوم تولید مثل مرکز ناباوری یزد از مشاوره آنلاین بیماران خبر داد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پیگیری درمان مراجعه کنندگان، در این مورد سامانه از راه دور راه‌اندازی شد.

وی افزود: مراجعه کنندگان برای بررسی و اقدام‌های اولیه بیماران به سایت پژوهشکده به آدرس www.Yazd-RSI.ir  معاون پژوهشکده علوم تولید مثل مرکز ناباوری یزد مراجعه کنند.

تاکنون در این مرکز ۱۲ هزار نوزاد به روش آی. وی. اف (یکی از روش‌های درمانی پیشرفته کمک باروری) متولد شدند.

این مرکز قطب اصلی درمان ناباوری و تولید مثل در کشور است.

۹۰ درصد مراجعان به پژوهشکده علوم تولید مثل مرکز ناباوری یزد از شهروندان سایر استان ها  هستند که بیشترین آنها از  کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان مراجعه می کنند.

پژوهشکده علوم تولید مثل مرکز ناباوری یزد در سال ۱۳۶۸ (هجری شمسی) در شهر یزد به همت و پیگیری جمعی از متخصصین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و به دنبال ارائه طرح تحقیقاتی «بررسی میزان موفقیت لقاح خارج رحمی در زوج‌های نابارور» تأسیس گردید.

گفتنی است: هدف از شکل گیری چنین مرکزی در ابتدای امر پایه گذاری تکنولوژی برتر در درمان ناباروری در کشور برای اولین بار، فراهم آوردن امکانات لازم جهت توسعه این دانش در استان و کشور و درمان زوجین ناباروری بود که برای درمان مجبور به مسافرت به کشورهای اروپایی بودند به طوری که در حال حاضر سالیانه بالغ بر ۱۴۰۰۰ زوج جهت درمان ناباروری به این مرکز مراجعه می‌کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان