شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری سارق حرفه ای با ۴۵ فقره سرقت اسفراین

به گزارش انتهاج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مجید یگانه پور” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در ابتدا اقدامات فنی و پلیسی خود را شروع کردند، افزود: با انجام تحقیقات گسترده محل اختفای این فرد مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در عملیات غفلگیرانه پلیس متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد، تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای این فرد تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین با تاکید بر اینکه متهم در نهایت بعد از اعتراف به ۴۵ فقره سرقت با تشکیل پرونده ای برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، ادامه داد: تاکنون ۹ نفر از شاکیان پرونده شناسایی که اموال مسروقه با هماهنگی مقام قضائی به مال باختگان تحویل داده شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای تکمیل پرونده و شناسایی سایر شکات در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان