شما اینجا هستید

اخبار » مرگ ۹ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس در جاده زنجان

زنجان – معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آمار کشته‌های سقوط اتوبوس مسافری از ارتفاع ۱۲ متری و واژگونی بر سقف، در آزاد راه زنجان – تبریز به ۹ نفر رسید.

به گزارش انتهاج، غفور آقاجانلو، اظهار کرد : در این حادثه که حوالی ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز، در کیلومتر ۲۰ خط شمالی این آزاد راه اتفاق افتاد ۹ نفر نیز مصدوم شدند که به منظور درمان به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

وی افزود: این اتوبوس مسافری با ۱۸ سرنشین از مبداء اصفهان، عازم تبریز بود که پس از وقوع حادثه ، چهار تیم از نیروهای عملیاتی امداد و نجات این جمعیت پس از اطلاع از حادثه به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

آقاجانلو خاطر نشان کرد: تیم واکنش سریع از مرکز استان و سه تیم‌ امداد و نجات این جمعیت از پایگاه‌های امدادی تیرپارک، شمالغرب و عوارض در محل حادثه حاضر شده و با توجه به تجهیزات در اختیار، نسبت به رهاسازی کشته شدگان و مصدومان، اقدام کردند.

جانشین رییس پلیس راه استان زنجان، یادآور شد: این اتوبوس مسافری که از اصفهان راهی تبریز بود که به علت تخطی راننده از سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده از مسیر اصلی خارج شد.

سرهنگ محمدعلی عظیمی نیز تعداد جان باختگان در این حادثه رانندگی را ۹ نفر اعلام کرد و گفت: کشته شدگان یک زن، یک پسربچه ۱۲ ساله و هفت نفر از آنها نیز مرد بودند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان