شما اینجا هستید

اجتماعی » پیگیری جدی رفع مشکل فاضلاب در آبادان

آبادان – رئیس ستاد فرمان اجرایی امام از پیگیری جدی برای رفع مشکل فاضلاب آبادان خبر داد و گفت: فاضلاب یک معضل جدی در آبادان است که اگر ساماندهی و حل نشود با هر بار بارندگی باز هم این اتفاقات تکرار می‌شود.

به گزارش انتهاج، محمد مخبر دزفولی در جریان بازدید از مناطق آسیب دیده شهری آبادان از بابت بارندگی شدید و آب گرفتگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به محض بازگشت به تهران مسئله را به دولت و سایر دستگاه‌ها انتقال می‌دهم تا بحث فاضلاب آبادان به شکلی پیگیری شود، امیدوارم به نتیجه برسد.

وی افزود: به نظر می‌رسد درباره خساراتی که سیل به آبادان زده قدری غفلت شده است، حجم خرابی در برخی جاها بیشتر بود.

ساماندهی ۵۰۰ طرح با هزار اشتغال در آبادان

مخبر دزفولی یادآور شد: در ستاد اجرایی فرمان امام پیشتر چند خانه ساخته ایم و تعداد زیادی هم اشتغال ایجاد کردیم و در این سفر هم تصمیم گرفته شد تا چیزی قریب به ۵۰۰ طرح را با یک هزار نفر اشتغال را دوباره ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به اهدای تعدادی جهیزیه و لوازم التحریر نیز، خاطر نشان کرد: بحث مهم دیگر موضوع رسیدگی به برخی مدارس بود ضمن اینکه قرار شد تا ۱۰۰ واحد مسکونی تخریب شده را با هماهنگی امام جمعه و فرماندار آبادان ساماندهی کنیم.

وی ادامه داد: برخی از این خانه‌ها به تعمیرات فوری و فوتی نیاز دارند که اگر تعمیر نشوند ممکن است خطر آفرین باشند، بنابراین تصمیمات مناسبی برای این خانه‌ها گرفته شد.

دزفولی با بیان اینکه ۲۲۰ تا ۲۳۰ دست کالای خانگی به خانواده‌های آسیب دیده در بارندگی اخیر اهدا می‌شود، تصریح کرد: البته به این معنا نیست که همه خانه‌ها به تمام این وسایل نیاز دارند، برخی خانه‌ها دو و یا بیشتر از این لوازم را نیاز دارند به طور حتم در این بخش کمک‌های خوبی خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: از منطقه سلیچ هم دیدن کردیم و تصمیم گرفته شد تا خیابان‌های اصلی این منطقه آسفالت شوند تا تردد مردم مناسب‌تر و راحت تر انجام شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان