شما اینجا هستید

آذربايجان شرقي » مراغه نیاز مبرمی به توسعه فضاها و تخت‌های بیمارستانی دارند

مراغه – معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراغه به ۱۰۰ درصد رسیده و این مراکز نیاز مبرمی به توسعه فضاها و تخت‌های بیمارستانی دارند.

به گزارش انتهاج، حمید شکری در نشست مشترک اعضا شورای اسلامی شهر و شهرداری مراغه با تاکید بر لزوم تعامل بین دستگاه های خدمات رسان در راستای تحقق مطالبات مردمی، اظهار کرد: تامین زمین مناسب برای احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی به عنوان یکی از طرح های بزرگ درمانی در این شهرستان با همکاری شهرداری در حال انجام است که باید تسریع شود.

وی بر برنامه ریزی مناسب برای رفع دغدغه ها و نیز اجرای طرح های عمرانی از جمله در حوزه درمان تاکید کرد و افزود: این همکاری ها و تعامل ها، زمینه ساز توسعه زیرساخت های شهری است.

شکری خاطر نشان کرد: همچنین تامین زمین برای احداث خانه بازنشستگان، شفاف سازی در زمینه پرداخت سهم پنج درصدی آموزش و پرورش و نیم درصدی کتابخانه های عمومی از جمله مواردی است که باید از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

تملک ۵٫۵ هکتار زمین برای احداث بیمارستان

شهردار مراغه نیز در این نشست گفت: در راستای تامین زمین برای احداث بیمارستان، تاکنون بیش از ۵.۵ هکتار تملک شده و به زودی به صورت تهاتری در اختیار دانشکده علوم پزشکی این شهرستان قرار خواهد گرفت.

محمدرضا احمدی با اشاره به پرداخت مستمر سهم آموزش و پرورش از عوارض شهری، افزود: پرداخت این سهم به صورت مکانیزه در حال انجام بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: همچنین از بابت سهم نیم درصدی نهاد کتابخانه تا سال ۹۶، حدود ۱.۱ میلیارد تومان از سوی شهرداری مراغه پرداخت شده است.

احمدی اضافه کرد: مطالبه باقی مانده از سهم نیم درصدی کتابخانه های عممومی به زودی به این نهاد پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرداری مراغه در راستای توسعه زیرساخت های عمرانی شهر، با وجود مطالبه ۶۶ میلیارد تومانی از ادارات، از ابتدای سال تاکنون ۲۱ میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی هزینه کرده است.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان