شما اینجا هستید

آذربايجان غربي » نجات ۱۲ مسافر گرفتار در برف و کولاک جاده اشنویه

مهاباد – رییس هلال احمر اشنویه از نجات ۱۲ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک جاده‌های این شهرستان که قادر به ادامه راه نبودند، خبر داد و گفت: شب گذشته با تلاش راهداران و نیروهای امدادی این نهاد، این افراد نجات یافتند.

به گزارش انتهاج، فخرالدین مام‌علی اظهار کرد: این مسافران شب گذشته در مسیر اشنویه – ارومیه،راه روستایی «اسلاملو» و دره «گردکشان» به علت بارش برف و کولاک در راه مانده بودند که با تلاش نیروهای هلال‌ احمر و دیگر نیروهای امدادی اداره راهداری نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی این شهرستان باز بوده و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد، افزود: از بامداد امروز در محورهای شریانی کار برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط اداره راهداری در چندین نوبت آغاز شده و اکنون تردد در همه مسیرها روان است.

مام‌علی، خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش دید افقی، برودت و کاهش دما در این گردنه‌ها، رانندگان باید پیش از حرکت نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.

وی ادامه داد: امدادگران و داوطلبان این جمعیت از آمادگی لازم برای انجام هرگونه فعالیت عملیاتی و پشتیبانی امداد و نجات در این شهرستان و آذربایجان‌غربی برخوردار هستند.

گفتنی است، ورود یک سامانه بارش‌زا به آذربایجان‌غربی موجب بارش برف در بیشتر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی و جاده‌های مواصلاتی آن شده‌است.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان