شما اینجا هستید

اجتماعی » کمک ۱۸۰ میلیون تومانی به فرزندان یتیم خراسان شمالی

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از خبرگزاری مهر، مجید الهی راد اظهار کرد: سال گذشته این ستاد تنها در طرح اکرام ایتام و محسنین ۱۸۰ میلیون تومان به فرزندان یتیم خراسان شمالی تحت حمایت این نهاد مساعدت داشتند.

الهی راد بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۶ هزار و ۲۲۷ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی قرار دارند، تصریح کرد: این ستاد به‌طور میانگین ماهانه بیش از ۱۵ میلیون تومان به ایتام این نهاد کمک نقدی و غیر نقدی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از فرزندان یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد تنها یک حامی دارند که برای ادامه تحصیل و زندگی نیازمند همکاری این ستاد در ساماندهی به این کودکان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین به خانوارهای آسیب‌دیده از سیل و بارندگی در شهرستان‌های این استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تمامی دام‌های آسیب‌دیده این خانوارها خریداری و به آن‌ها اعطا شده است.

الهی راد ادامه داد: همچنین این ستاد برای توانمندسازی اقتصادی چند خانوار بی‌سرپرست نیز دام خریداری و تحویل داده است.

وی به استفاده از تمامی ظرفیت ستاد در جهت کمک به خانوارهای سیل‌زده استان تأکید کرد و افزود: با توجه به آسیب وارده به این خانوارها نیاز به رسیدگی همه‌جانبه به این خانواده‌ها احساس می‌شود.

وی به تنظیم برنامه خدمات‌دهی به خانوارهای نیازمند استان اشاره و تصریح کرد: برای جلوگیری از هرگونه موازی کاری و رسیدگی جامع به نیازمندان باید برنامه جامع در این زمینه تدوین شود.

بیشتر بخوانید :

جذب ۱۳۱۸ حامی ایتام جدید در طرح اکرام محسنین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان