دسته: سبک زندگی

‌شناسایی اولین مورد بیمار مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در استان یزد

یزد- جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان از شناسایی اولین مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد خبر داد. به گزارش ‌انتهاج، احمد تر‌حمی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان، گفت: علی‌رغم همه تذکرات و توصیه های مسئولان و کارشناسان حوزه سلامت درخصوص وضعیت شکننده استان و […]

معرفی الگوهای دوران دفاع مقدس به نسل جدید از اهداف کنگره شهدا است

یزد-نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس و ارائه الگوهای آن به نسل جدید ایجاد قابلیت ظرفیت سازی و ارتقاء آمادگی لازم برای مقابله با جنگ نرم و توسعه فرهنگی ایثار و برادری و تقویت روحیات انقلابی و ساده زیستی آزادمردی و آزادمنشی مصون سازی جامعه هدف در برابر جنگ فرهنگی دشمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارائه الگوهای عملی و رفتاری تبیین خط مشی و سبک زندگی شهدا و سیراب نمودن جامعه با نور و عطر شهدا برخی از اهداف کلان و راهبردهای برگزاری کنگره شهدا و همچنین یادواره شهدا می باشد.

«هفت‌خوان» الگوی مناسب سازی شهری در استان یزد می‌شود

یزد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: در صورتی که طرح مناسب سازی هفت خوان با موفقیت اجرا شود، می تواند به الگوی مناسب سازی شهری در تمام مناطق استان یزد تبدیل شود.

 برخی خلاهای قانونی علت تخلفات مردم در حوزه شهری است

یزد-سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد مدعی شد برخی خلاهای قانونی علت تخلفات مردم در حوزه شهری است و افزود: زمانی که در دوره گذار بین تخلفات و اصلاح قانون قرار می گیریم به ناچار به مماشات در مقابل تخلفات دست خواهیم زد که در طول سال ها رواج داشته  اند.

استاندار یزد خواستار تعامل بیشتر جنبش‌ها و تشکل‌های دانشجویی با مسئولان استان شد

یزد- استاندار یزد خواستار ارتباط و تعامل بیشتر و بهتر جنبش‌ها و تشکل‌های دانشجویی با مسئولین استان شد و افزود: راه حل برون رفت از مشکلات امروز در کشور انسجام و همبستگی ملی است و سهم دانشجویان در این انسجام برای حرکت رو به آینده کشور زیاد است.

ضرورت گفت و گو؛ چرا و چگونه؟

یزد- ما انسان ها برای انتقال مفاهیم و مقاصد و همچنین یادگیری و مستندسازی دانش، همراه از ابزار "زبان" استفاده کرده و "گفتگو" می کنیم اما "گفتگو" در معنای اصطلاحی آن، با همه انواع مذاکره و گفت و شنود برابر نیست. در واقع، "گفتگو" به نوع خاصی از مذاکرات معمول و متداول در ارتباطات روزانه اطلاق می شود که نه تنها آن را ممتاز و ارجمند می سازد بلکه آن را برای پیشرفت و توسعه اجتماع، لازم و ضروری می کند.

چهره کریه تروریسم بین الملل در شهادت دانشمند هسته ای ایران نمایان تر شد

یزد- استاندار یزد در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت رییس سازمان پژوهش، و فناوری وزارت دفاع، آورده: شهادت ناجوانمردانه دانشمند برجسته کشور شهید فخری زاده چهره خشن و کریه تروریسم بین المللی را به نمایش گذاشت.

آبرسانی برای ۵۰۰۰ روستایی در هفته دولت یزد

یزد-مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت، بیش از پنج هزار نفر جمعیت روستایی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

اهمیت ورود روحانیون در حوزه صلح و سازش دعاوی خانوادگی

یزد-رییس‌کل دادگستری یزد تصریح کرد: قطعا ورود روحانیون در حوزه صلح و سازش دعاوی خانوادگی می تواند در کاهش آمار طلاق بسیار موثر باشد.

سال گذشته خانواده های یزدی برای ۵۳۹ نوزاد پسر، نام رضا را انتخاب کردند

یزد-مدیرکل ثبت احوال یزد به مناسبت دهه کرامت (سوم الی ۱۳ تیرماه ۹۹)گفت: سال گذشته خانواده های یزدی برای ۵۳۹ نوزاد پسر، نام رضا و برای ۳۹ نوزاد دختر نام معصومه انتخاب کردند.

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان