شما اینجا هستید

اجتماعی » چهره کریه تروریسم بین الملل در شهادت دانشمند هسته ای ایران نمایان تر شد

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی استانداری یزد در پیام محمدعلی طالبی آمده:بار دیگر ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی دست به جنایت زده و یکی از فرزندان برومند و دانشمند برجسته و نخبه دفاعی کشور، شهید سرافراز دکتر محسن فخری زاده را به شهادت رساندند و چهره خشن و کریه تروریسم بین المللی را به نمایش گذاردند.

“ترور ناجوانمردانه آن شهید بزرگوار که مسئولیت خطیر ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را نیز بر عهده داشت، سند دیگری بر مظلومیت انقلاب اسلامی و رسوائی دشمنان این مرز و بوم بود که اراده ملت رشید ایران را در پیمودن راه آن دانشمند فرزانه مضاعف کرد.”

وی در این پیام افزوده: شهادت این قهرمان علمی را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف، جامعه علمی کشور ، نیروهای مسلح و به ویژه خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن انسان وارسته علو درجات و رحمت واسعه الهی را مسئلت می نمایم.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان