شما اینجا هستید

اخبار » توسعه پهنه علم و فناوری اقبال مشروط به تشکیل شورای توسعه

به گزارش انتهاج،در این جلسه غلامحسین رحیمی تبدیل کارخانه مخروبه اقبال به پارک یزد را قابل تحسین دانست و گفت: شما با این کار به این کارخانه حیات دوباره بخشیدید و این مسئله بسیار ارزشمند است.
وی با بیان اینکه تعریف پهنه علم و فناوری در مصوبه هیات وزیران آمده است، گفت :من به شخصه تمایل دارم با توجه به پتانسیل های پارک یزد پهنه علم و فناوری در اینجا ایجاد شود اما مسوولین استان باید برای صدور مجوز، حمایتها، تعهدات و خدمات به این پهنه را شفاف و عملیاتی کنند.
محمد مهدی لطفی، رئیس پارک یزد نیز در این جلسه با بیان اینکه پارک یزد یک پارک جامع است که شرکت های آن در حوزه های مختلف فعالیت می‌کنند، گفت: هر کدام از این حوزه‌ها اقتضائات خاص خود را دارند و بنابراین باید برای آنها تنوع فضا وجود داشته باشد.
وی یکی از دلایل عدم توسعه پارک یزد را کمبود فضا دانست و گفت: توسعه و اثربخشی مجموعه اقبال از طریق ایجاد پهنه علم و فناوری محقق خواهد شد.
رئیس پارک یزد با اشاره به پیشرفت پروژه زمین های طرح جامع پارک، گفت: در حال گرفتن مجوزها و ردیف بودجه ملی این پروژه هستیم و تاکنون ۶۰ شرکت از طریق فراخوان ملی برای دریافت این زمین‌ها درخواست دادند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان