شما اینجا هستید

اخبار » آبرسانی برای ۵۰۰۰ روستایی در هفته دولت یزد

به گزارش انتهاج، اصغر ریاضتی با بیان این که نه پروژه آبرسانی روستایی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید اظهارداشت: با بهره برداری از این پروژه ها، تامین آب شرب در ۱۷ روستای استان افزایش می یابد.

ریاضتی در خصوص پروژه های قابل افتتاح بیان کرد : افتتاح مخزن بین راهی چنار ناز خاتم، بهره برداری از مخزن ۱۰۰ مترمکعبی روستای سنگرد خرانق در شهرستان اردکان، تامین آب مجتمع آبرسانی امام حسین(ع) و تامین آب روستای پناهکوه در شهرستان اشکذر از جمله این پروژه ها می باشد.

وی از دیگر طرح های قابل بهره برداری در این هفته را افتتاح دفتر آب مجتمع ایثار، تامین آب مجتمع آبرسانی بنستان در شهرستان بهاباد، ساخت مخزن ذخیره روستایی ابراهیم آباد در شهرستان مهریز، تامین آب آشامیدنی روستای لای لندر-حاجی احمد و ساخت مخزن ذخیره آب روستایی حاج محمد جعفر در شهرستان تفت معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۴۶ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا و آماده بهره برداری می باشد.

به گزار ش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، مدیر عامل شرکت آبفا افزود : تاکنون ۵۷۶ روستا در سطح استان از نعمت آب شرب بهره مند هستند که با تکمیل این نه پروژه ۱۷ روستای دیگر با مجموع یک هزار و ۴۷۲ خانوار، تحت پوشش قرار می گیرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان