شما اینجا هستید

اخبار » رتبه نخست شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد در کشور

به گزارش انتهاج، ضیا زینی گفت : در این ارزیابی عملکرد ، صنعت آب و برق استان یزد به لحاظ فعالیت فرهنگی در حوزه های ترویج اقامه نماز ، امر به معروف و نهی از منکر ، اشاعه سبک زندگی اسلامی ، خانواده ، تکریم ارباب رجوع و سیره اهل بیت موفق عمل کرده است.

زینی با اشاره به این که صنعت آب و برق استان یزد به عنوان یکی از استان های فعال در حوزه فرهنگی است ، خاطرنشان کرد: این صنعت شایستگی های لازم به لحاظ کار فرهنگی را علیرغم ماهیت کاری خود داشته است.

وی برگزاری نمایشگاه های متعدد کتاب و آثار تربیتی با موضوع نماز ، برگزاری دوره های متعدد فرهنگی ویژه کارکنان ، فرهنگ سازی محیطی ، استفاده از تکنولوژی های نوین تبلیغاتی ، گلگشت های خانوادگی و اهتمام ویژه به تبلیغات فضای مجازی را در کسب این رتبه ارزشمند موثر عنوان کرد.

دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد اظهار کرد : این افتخار ارزشمند و کسب عنوان نخست شورای فرهنگی شایسته تقدیر ویژه در چهار سال متوالی ، بیانگر توجه مدیران ارشد ، کارکنان و مسئولین فرهنگی صنعت آب و برق و ائمه جماعات سازمان ها به موضوعات فرهنگی است.

دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، وی افزود : خوشبختانه با فرهنگ سازی گسترده در سطح وزارت نیرو ، اقدامات خوبی برای ترویج علوم قرآنی صورت گرفته است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان