شما اینجا هستید

اخبار » صدور رای کیفر خواست برای ۸ متهم شهرداری پیش قلعه مانه و سملقان

بجنورد – دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان از صدور رای کیفر خواست برای ۸ نفر متهم شهرداری پیش قلعه در دادسرای این شهرستان خبر داد و گفت: مرحله اول از رسیدگی های قضایی نسبت به پرونده سوء جریان مالی در شهرداری پیش قلعه در دادسرای این شهرستان ختم شده است.

به گزارش انتهاج، مهدی ایزانلو با اعلام این خبر درباره جزئیات محتویات پرونده فساد مالی صورت گرفته در شهرداری پیش قلعه اظهار کرد: پس از وصول گزارش اداره کل بازرسی استان مبنی بر شکل گیری سوء جریان مالی در این شهرداری بین سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵، پرونده قضایی تشکیل و به اتهامات وارد شده در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی دادسرای این شهرستان رسیدگی شد.

وی افزود: متهمان پرونده ۸ نفر و عمدتا از پرسنل شاغل در شهرداری هستند که به اتهام اختلاس، تصرفات غیرقانونی در وجوه عمومی و اهمال منجر به تضییع حقوق عمومی و به علاوه مصرف وجوه مازاد بر اعتبار مصوب، تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

ایزانلو با بیان اینکه متهمان، پس از صدور قرارهای تامین متناسب حسب مورد با تعرفه وثیقه و یا معرفی کفیل، آزاد هستند،خاطر نشان کرد: با توجه به نوع و ماهیت اتهامات طرح شده در پرونده و سوء استفاده های مالی انجام شده که از مبلغ یک میلیون و ۱۲۳ هزار ریال تا مبلغ ۴۳۸ میلیون ریال متغیراست.

وی همچنین با اعلام پایان رسیدگی قضایی این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب مانه و سملقان، از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به محاکم جزایی خبر داد.

 

پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان