شما اینجا هستید

اخبار » موردی از مسمومیت با خوردن کیک‌های آلوده به قرص در استان بوشهر نداشته‌ایم

بوشهر – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: موردی از مسمومیت با خوردن کیک‌های آلوده به قرص در استان بوشهر نداشته‌ایم، اما گشت ها به طور مستمر ادامه دارد.

به گزارش انتهاج، عبدالمحمد خواجه‌ئیان با اشاره به اینکه ۹ مورد شکایت مردمی درباره وجود قرص در کیک داشته‌ایم، اظهار کرد: بازرس همراه شاکیان به فروشگاه رفته و بقیه مواد را بررسی کرده اما موردی یافت نشد.

وی افزود: پس از انتشار خبرهایی درباره وجود قرص در کیک‌های بسته‌بندی‌شده در برخی نقاط کشور، ما نیز گشت‌هایی را برای بررسی این موضوع در استان راه‌اندازی کردیم زیرا سلامت مردم برای ما مهم است.

خواجه‌ئیان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برای اطمینان از وجود قرص باید کیک‌های بسته‌بندی‌شده باز شوند، بازرسی‌ها را به‌گونه‌ای انجام می‌دهیم که فروشندگان دچار خسارت نشوند.

وی یادآور شد: مردم توجه داشته باشند زمانی که مواد خوراکی خریداری می‌کنند اول درونش را خوب ببینند بعد مصرف کنند و اگر مورد مشکوکی دیدند به واحدهای بهداشتی یا شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند تا پیگیری شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: بر اساس بررسی صورت گرفته و اعلام وزارت بهداشت، قرص‌ها در فرایند تولید وارد کیک نشده‌اند و پس از تولید در بسته کیک قرارگرفته‌اند.

 

پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان