شما اینجا هستید

اجتماعی » زیرساخت‌های بهداشت و درمان کشور در دولت دهم و یازدهم توسعه یافته است

به گزارش انتهاج، احمد ترحمی بهاباد در شورای اطلاع رسانی یزد افزود: با وجود تمامی تنگناهایی که دولت با آن موجه شده، طرح‌های مهمی در استان در دست اجراست که بودجه قابل توجهی نیز برای تکمیل این طرح‌ها تا قبل از پایان کار دولت تدبیر و امید اختصاص یافته است.

وی راه‌آهن یزد – اقلید به شیراز، خط ریلی بافق به ارژنگ – اصفهان، باند دوم محور یزد به طبس و کارخانه نوآوری یزد را از مهمترین طرح‌های در دست اجرا برشمرد که باعث تحول در اقتصاد استان می‌شود و یادآور شد: بهره برداری از طرح‌های ریلی، زیرساخت‌های گردشگری استان را تقویت می‌کند و جایگاه یزد در مثلث گردشگری مرکز ایران در کنار استان‌های فارس و اصفهان را ارتقاء می‌دهد.

ترحمی همچنین شیوع بیماری کرونا را آزمونی جدی برای نظام سلامت کشور عنوان کرد و گفت: موفقیت کشور در مدیریت بیماری کرونا در مقایسه با کشورهایی که از نظر سطح توسعه یافتگی از ایران جلوتر هستند، نشان داد توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان کشور در دولت دهم و یازدهم به گونه صورت گرفته که توان تاب‌آوری در شرایط سختی مانند شیوع بیماری کرونا را دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان