شما اینجا هستید

اخبار » در سال گذشته ۳۲ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در استان خراسان شمالی جان خود را از دست دادند

بجنورد _ به گزارش انتهاج از بجنورد سعید آیتی در نشست خبری با خبرنگاران استان خراسان شمالی بیان داشت : در حوزه درمان با برنامه ریزی هایی که با بهزیستی استان صورت گرفته ، طی دو ماه آینده مرکز جامع درمانی و بازتوانی معتادان مبتنی بر تداوم درمان ، جهت صیانت بعد از درمان در استان خراسان شمالی راه اندازی خواهد شد.

سعید آیتی بیان داشت یکی از دغدغه های کسانی که در حوزه آسیب اعتیاد فعالیت دارند ، طول دوره درمان می باشد که برابر قانون طول این دوره ۳ ماه بیان شده که با دستور دادستان محترم استان ، این دوره به ۶ ماه افزایش پیدا کرده است و تحقق این امر نیازمند اصلاح قانون می باشد.

ایشان با توجه به برگزاری جلسات متعدد با حضور دادستان محترم در حوزه مقابله عنوان کرد: شناسایی و تشکیل شناسنامه خرده فروشان در اردیبهشت ماه امسال جزء دستور کارهای کمیته حقوقی و مقابله قرار گرفت که کمک شایانی به مجموعه نیروی انتظامی جهت ناامن کردن خرده فروشان خواهد کرد.

وی شناسایی و پاک سازی مناطق آلوده به مواد مخدر در استان خراسان شمالی را جزء برنامه های ستاد پیشگیری عنوان کرد و افزود : در اردیبهشت ماه و خرداد ۱۳۹۹ ، ۱۲ پاتوق در سطح استان شناسایی و تخریب شدند که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود : ۹۰٪ کشفیات تریاک در جهان در کشور ایران صورت می گیرد.

ایشان در حوزه فرهنگی ، اجرای طرح یاریگران زندگی را عنوان کرد و افزود : با دستور دادستان محترم، از ظرفیت تمامی سمن ها و تشکل های مردم نهاد در حوزه مقابله و درمان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/خبرنگار:امین گودرزی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان