شما اینجا هستید

اخبار » رد پای یکی دیگر از مدیران خراسان شمالی در پرونده اختلاس قیر رایگان

بجنورد – رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: رد پای یکی دیگر از مدیران استان در پرونده اختلاس قیر رایگان پیدا شده و احتمالا شمار دستگیرشدگان این پرونده، به زودی با دستگیری یکی از مدیران پیشین استان به ۷ نفر خواهد رسید.

به گزارش انتهاج، حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان اینکه این پرونده زوایای مختلفی دارد و مرحله به مرحله در حال پیشرفت است، اظهار کرد: شمار متهمان دستگیر شده پرونده فروش قیر دولتی در این استان به ۶ نفر رسید که بخشی از حقوق بیت‌المال نیز از آنان بازستانده شده است.

وی افزود: بخشی از اموال بیت المال به ارزش ۲۰ میلیارد ریال نیز به استان بازگردانده خواهد شد.

از ۲ روز پیش احتمال دستگیری فرد و یا افراد دیگری در رابطه با این پرونده بر سر زبان ها افتاده بود که بدین وسیله رییس‌کل دادگستری استان بر آن مهر تأیید زد.

ارتشاء، پولشویی، اختلاس و تحصیل مال نامشروع تعدادی از مدیران خراسان شمالی از طریق توزیع قیر رایگان دولتی پرونده ای است که این روزها دامن برخی افراد را گرفته است.

تاکنون در این خصوص تعدادی از مدیران و افراد دستگیر شده اند که شنیده ها از دستگیری معاون سیاسی استاندار اسبق خراسان شمالی، مدیرکل اسبق امور شهری استانداری، یک کارشناس استانداری و شهردار سابق یکی از شهرهای تابعه شهرستان بجنورد به عنوان نخستین بازداشتی های این پرونده حکایت دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان