شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری ۶۵ معتاد و فروشنده مواد مخدر در کردستان

سنندج – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان از دستگیری ۶۵ معتاد و فروشنده مواد مخدر، در راستای اجرای طرح جمع آوری، ساماندهی و پاکسازی مناطق آلوده، در استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ فرامرز شاکری در جمع خبرنگاران استان کردستان، گفت: با توجه به نارضایتی شهروندان و هم استانی ها مبنی بر حضور معتادان و مواد فروشان در سطح معابر عمومی شهرها، طرح جمع آوری، ساماندهی و پاکسازی مناطق آلوده بر اساس تدابیر ابلاغی از سوی فرماندهی کشور همزمان در کردستان نیز اجرا شد.

وی اظهار کرد: از همین رو این طرح طی دیروز و امروز در سطح استان کردستان به اجرا درآمد که نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند ۲۲ نفر خرده فروش، تهیه کننده و توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان افزود: همچنین در راستای جمع آوری معتادان متجاهر از سطح معابر عمومی شهرها ۴۳ معتاد نیز دستگیر شدند.

سرهنگ شاکری یادآور شد: در راستای اجرای این طرح در مجموع ۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر که بیشترین آنها از نوع مواد مخدر سنتی بودند از مواد فروشان و معتادان کشف و ضبط شد.

افزایش ۳۷ درصدی کشفیات طی ۹ ماه گذشته

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون طرح های بسیاری در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان اجرا شده که حاصل آن کشف بیش از ۹۱۰ کیلوگرم انواع مخدر بوده و در این ۹ ماه که از سال جاری گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان گفت: بدون شک پلیس در راستای برقراری امنیت در جامعه و برقراری احساس آرامش و رضایت در میان شهروندان با جدیت هر چه تمام تر با عاملان توزیع و فروش مواد مخدر در کردستان مقابله کرده و در این راه با هیچ فردی مماشات نخواهد داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان