شما اینجا هستید

اخبار » ارسال ۱۰۳ اثر به جشنواره فیلم نوآوری و فناوری قم

قم – دبیر علمی جشنواره فیلم نوآوری و فناوری استان قم از ارسال ۱۰۳ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم نوآوری و فناوری قم خبر داد و گفت: فراخوان جشنواره فیلم نوآوری و فناوری قم از چهارم شهریور تا ۳۰ آذر ادامه داشت.

به گزارش انتهاج، حمیدرضا فرج شوشتری در نشست خبری جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری، اظهار کرد: فراخوان جشنواره از چهار شهریور ۹۸ آغاز شد که تا ۳۰ آذرماه ادامه داشت و تاکنون ۱۰۳ اثر به دبیرخانه رسیده و این آثار در حال افزایش است.

وی افزود: از میان آثار تعداد ۱۲ اثر از شهرستان‌ها و استان‌های دیگر شامل سه اثر از کردستان ،‌۲ اثر تهران، سه اثر اصفهان و چهار اثر از استان قزوین می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال تصمیم بر این شد که جشنواره به صورت استانی برگزار شود، خاطر نشان کرد: از اوایل سال ۹۵ این طرح به عنوان یکی از طرح‌های پروژه اقتصاد مقاومتی در کارگروه ویژه مصوب شد.

دبیر علمی جشنواره فیلم نوآوری و فناوری استان قم، گفت: در شورای سیاست گذاری جشنواره تصمیم برای آثاری که از سایر استان‌ها ارسال شده گرفته شده است که در آینده اعلام خواهد شد.

شوشتری با اشاره به اینکه تمدید فراخوان برای آثاری است که موفق به ارسال نشده‌اند، یادآور شد: در مرحله بعد داوری انجام و آثار پذیرفته شده اعلام شده و در مرحله نهایی اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: قبل از اختتامیه، اکران عمومی فیلم‌هایی که از فیلتر داوری عبور کرده‌اند در تالار شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد و یا در یکی از سالن‌های تالار مرکزی شهر برگزار می‌شود.

برگزاری اختتامیه همزمان با روز اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی

شوشتری با بیان اینکه اکران عمومی فیلم‌ها در ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه انجام می‌شود، افزود: اختتامیه جشنواره نیز همزمان با روز اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی برگزار می‌شود.

وی در خصوص بخش‌های مختلف جشنواره افزود: بخش اصلی جشنواره شامل چهار حوزه است که شامل بخش مستند، بخش تیزرهای تبلیغاتی، کلیپ و انیمیشن می‌شود.

شوشتری با بیان اینکه بخش دیگر جشنواره مربوط به فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای حرفه‌ای و ۶۰ ثانیه‌ای آماتور می‌شود، تصریح کرد: بخش اختصاصی مربوط به فیلم‌های مربوط به شهدای فناوری و فیلم‌های وقف فناوری است.

دبیر علمی جشنواره فیلم نوآوری و فناوری استان قم گفت: در حاشیه اکران چند کارگاه تخصصی برنامه ریزی شده که برگزاری این کارگاه‌های آموزشی می‌تواند به جوانانی که علاقه مند به شرکت در این حوزه هستند، آگاهی‌های لازم را بدهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان