شما اینجا هستید

اخبار » تربیت دانشجویان برای آینده نظام با تفکر بسیجی

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در دیدار رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد کشور و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد خراسان شمالی، با اشاره به رسالت سنگین دانشگاه در تربیت دینی و اسلامی جوانان و تربیت دانشجویان اظهار داشت: اساتید و مسئولان دانشگاه‌ها باید بکوشند از دانشجویان، نیروهایی کارآمد، متعهد و متخصص بسازند.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند دانشجویان را از فرهنگ اسلامی و سبک زندگی دینی دور کنند، افزود: امروز دو آسیب و تهدید مهم شبهه انگیزی و شهوت گستری پیش روی جوانان و دانشجویان ما قرار گرفته است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به ضرورت مراقبت نسبت به جوانان در دو مقوله شبهات و شهوات، اضافه کرد: اینکه امروز برخی عمل را بر اساس شبهه تنظیم کرده و مردم را به سمت شهوت سوق می‌دهند کار بنی‌امیه‌های زمان ما است.

یعقوبی تصریح کرد: در سده ابتدای اسلام هم بنی‌امیه با همین روش به مصاف دین مبین اسلام و خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌رفت.

وی خطاب به اساتید و مسئولان دانشگاه آزاد اظهار کرد: مراقب باشید این دو سیل معرفت سوز و اخلاق سوز دانشجویان و جوانان ما را با خود نبرد؛ ازاین‌رو باید بسیجی وار در مقابل این دو بایستید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: باید در مقابل این دو سیل دشمن ساز محکم و قوی باشید زیرا جریان انحراف با این دو مشخصه فعالیت‌های خود را به پیش می‌برد.

یعقوبی ادامه داد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند جریان اندلسی کردن ایران از جمله برنامه‌های دشمنان و بدخواهان است؛ از این‌ رو باید در مقابل این تهاجمات و نقشه‌های دشمنان کاملاً هوشیار و آگاه باشیم.

بیشتر بخوانید:

موضع گیری عزتمندانه رهبر انقلاب

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان