شما اینجا هستید

اجتماعی » موضع گیری عزتمندانه رهبر انقلاب

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی امام جمعه بجنورد، موضع گیری مقام معظم رهبری در دیدار نخست‌وزیر ژاپن را عزتمندانه توصیف کرد و گفت: ترامپ در ظاهر از برخی کرده های گذشته خود ابراز پشیمانی کرده، ۱۲ شرط وزیرخارجه اش را نادیده گرفته و از موضع تغییر رژیم ایران عقب نشینی کرده، ولی این عقب نشینی ها، صوری و ظاهری است.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: ترامپ، کاری هم نمی تواند بکند و قدرت تغییر نظام برخاسته از مردم و مورد حمایت آنان را ندارد.

وی در ادامه موضع گیری رهبر انقلاب را برخاسته از نگاه قرآنی رهبر انقلاب ارزیابی کرد و افزود: این موضع، برگرفته، از دست بالا بودن مومنان، حق نداشتن آنان برای پذیرش تسلط کافران، شدت عمل آنان در مقابل کفار و در عین حال مهربان بودن در جمع خود، پوشالی بودن هیمنه کافران و غیر قابل اعتماد بود آنان است.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین در بخش دیگری از خطبه ها، با برشمردن ابعاد مهم سفر رئیس مجلس و وزیر جهاد کشاوری به استان، ابراز امیدواری کرد این سفر منشا برکات بیشتر و شتاب در توسعه استان از جمله در بخش کشاورزی و عشایری شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان