شما اینجا هستید

اخبار » بهره برداری از پروژه ۶ هزار نفری ورزشی خراسان شمالی تا پایان سال ۹۹

بجنورد – وزیر ورزش و جوانان از بهره برداری از پروژه ۶ هزار نفری ورزشی خراسان شمالی تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش انتهاج، مسعود سلطانی فر در سفر خود به استان خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه احداث این سالن از حدود ۱۰ سال پیش در استان خراسان شمالی آغاز شده است، گفت: متاسفانه به دلیل برخی از مشکلات، احداث این پروژه در استان متوقف شده بود که از حدود دو سال پیش دوباره فعال شد و در حال حاضر حدود ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس برآورد مجری این طرح، اتمام پروژه حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اظهار کرد: با استانداری توافق کردیم که یک سوم اعتبار این پروژه توسط استان و دو سوم آن از منابع وزارت در شرکت توسعه نگهداری اماکن ورزشی تامین شود که در صورت تامین اعتبار اجرای این پروژه تا پایان سال ۹۹ به اتمام می رسد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ پروژه ورزشی در کشور در حال احداث است که امسال دو پروژه در سنندج و شیراز به بهره برداری می رسد و  اتمام ۵ پروژه دیگر نیز در سال آینده در دستور کار است که در صورت تامین اعتبار، استان خراسان شمالی یکی از این استان ها خواهد بود.

سلطانی فر همچنین در ادامه سفر خود به خراسان شمالی سالن تخصصی ژیمناستیک خراسان شمالی و خانه جوانان بجنورد را هم افتتاح کرد.

سلطانی فر در بجنوردسلطانی فر ، خانه جوانان بجنورد

 

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان