شما اینجا هستید

اخبار » اولین دوره آموزشی تخصصی قالکاری کشور توسط قالکاری ۹۹۵ در یزد اجرا شد/ نوید برگزاری بزرگترین نمایشگاه طلا و جواهر در یزد
گروه : اخبار , يزد

به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد،  اولین دوره آموزشی تخصصی قالکاری کشور توسط آموزشگاه فنی و حرفه ای قالکاری ۹۹۵ به همت محمد فرخی مدیر این آموزشگاه و متخصص صنف قالکاری کشور دارای مدرک دکتری افتخاری قالکاری در محل این آموزشگاه در یزد برگزار شد.

این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته طلا و جواهر و قالکاری کشور برگزار و مطالب مرتبط با سنگ شناسی، عیار شناسی و عیار سنجی و تجهیزات مرتبط با قالکاری تدریس شد.

به گفته محمد فرخی مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای تخصصی قالکاری ۹۹۵ ، ۱۵ شرکت کننده از فعالان عرصه طلا و جواهر کشور از استان های مختلف همچون اصفهان، مشهد و …. به مدت ۵ روز در این دوره آموزشی حضور داشتند.

گفتنی است:  گواهی بین المللی معتبر از سوی آموزشگاه فنی و حرفه ای قالکاری ۹۹۵ برای شرکت کنندگان در این دوره صادر گردید.

بزرگترین نمایشگاه طلا و جواهر در یزد برگزار می شود

محمد فرخی برگزار کننده سومین همایش ملی طلا و جواهر یزد که در آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار شد با حضور در نمایشگاه هفته پژوهش و فن بازار استان یزد در گفت و گو با خبرنگار این سایت خبری تحلیلی از برگزاری نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در سال آینده خبر داد و گفت: نخستین و بزرگترین نمایشگاه ملی طلا و جواهر را با تدابیر لازم در استان یزد برگزار خواهیم کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان