شما اینجا هستید

اخبار » مجمع عمومی شرکت تعاونی مرغداران شهرستان تفت
گروه : اخبار

شرکت تعاونی مرغداران بامداد شهرستان تفت استان یزد به عنوان یکی از شرکت های موفق در عملکرد، وصول مطالبات و شفاف سازی حساب ها و ساماندهی اعضاء  معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان یزد ۲۶ بهمن ماه سال ١۴٠٢ مجمع عمومی شرکت تعاونی مرغداران شهرستان تفت با مشارکت بیش از ۲۷ نفر از اعضاء تعاونی با حضور ادارات آموزش، حسابرسی و حراست مدیریت تعاون روستایی استان در محل دفتر شرکت برگزار شد.

در مجمع سالیانه تعاونی مرغداران  شهرستان تفت با حضور اعضاء، مطابق با قوانین دستور کار جلسه مبنی بر ارائه گزارش حسابرسی، بازرسان و مدیرعامل،  رسیدگی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان شرکت در سال ١۴٠١، پیش بینی بودجه سال مالی ١۴٠٣ و انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان انجام و آقایان اصغر احمدی، سیدرضا میری، ماشاءالله هاشمی نژاد، غلامحسین فلاح و مصیب پهلوان بعنوان عضو اصلی هیات مدیره و آقایان محمدرضا جعفری و محمدرضا انوری بعنوان عضو علی البدل هیات مدیره به مدت سه سال مالی و آقایان حسین دهقان و اسداله تقوی بعنوان بازرسین شرکت برای مدت یک سال مالی انتخاب شدند.

مصطفی امینی  مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران شهرستان تفت ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت ها و فعالیت های تعاونی اظهار داشت: شرکت تعاونی مرغداران شهرستان تفت در سال ۱۳۷۶ تاسیس و در حال حاضر با تعداد یکصد و ۱۵ عضو و سرمایه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال با در اختیار داشتن ظرفیت ها و زیرساخت هایی نظیر دفتر کار، انبار به مساحت سه هزار متر مربع و مغازه تجاری در خیابان صالحیه بلوار دانشجو شهر یزد با اشتغالزایی مستقیم ۳ نفر در حال حاضر ماهیانه مجوز  دو میلیون قطعه جوجه صادر و با تامین و توزیع نهاده ها و خوراک طیور و تامین سایر نیازهای مرغداران منطقه به خدمت رسانی و تولید در بخش طیور فعالیت دارد.

وی در ادامه افزود: شرکت تعاونی مرغداران بامداد شهرستان تفت از سهامداران عمده اتحادیه مرغداران استان و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان یزد می باشد و ساخت کشتارگاه و فروشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و پروتئینی در منطقه از مهم ترین برنامه های آتی تعاونی مرغداران شهرستان تفت است.

گفتنی است در بخشی از این جلسه از آقای احمد فلاح نژاد به عنوان یکی از حسابداران برتر شبکه تعاونی ها و اتحادیه های روستایی، کشاورزی و تولید استان یزد به جهت کسب مقام گزارش برتر از بازدید آموزشی تعاونی های موفق خراسان رضوی تقدیر شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان