شما اینجا هستید

اخبار » تقدیر و دلجویی از بازرس کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشکذر
گروه : اخبار

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیأت همراه با حضور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشکذر از بازرس کار این اداره دلجویی کردند.

فلاحتی در این رابطه گفت: در پی بازداشت یکی از کارمندان اداره کار شهرستان اشکذر؛ خبری اشتباه مبنی بر «دستگیری بازرس اداره کار شهرستان اشکذر به اتهام رشوه» در فضای مجازی و برخی رسانه ها دست به دست شد.

وی ادامه داد: متاسفانه به علت خبط یکی از کارمندان اداره شهرستان اشکذر و بازداشت آن توسط دستگاه های مسئول این خبر به فوریت روی خروجی رسانه ها قرار گرفت. این در حالی است که همکار خاطی ما در پست دیگر اداره شهرستان اشکذر مشغول به فعالیت بوده و عملا با درج این خبر، بازرس کار شهرستان اشکذر که فردی مؤمن و پرتلاش است، مورد ظن قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه در اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی پست تخصصی به عنوان بازرس کار وجود دارد تاکید کرد: قریب به ۲۰ نفر بازرس کار در استان یزد در این حوزه به مسائل فنی، ایمنی و نظارت بر قوانین کار در واحدهای تولیدی می پردازند و به نوعی ضابط قضایی نیز محسوب می گردند.

این مقام مسئول استان یزد با تاکید بر اینکه با وجود تعداد زیاد واحدهای صنعتی در شهرستان اشکذر، یک نفر بازرس کار ایثارگرانه به خدمت مشغول است وظیفه خود دانستیم از وی دلجویی به عمل آوریم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان