شما اینجا هستید

اخبار » کوچ عشایر در اواخر اردیبهشت ماه به مناطق ییلاقی خراسان شمالی

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از کوچ عشایر از استان گلستان به مناطق ییلاقی استان خراسان شمالی آخر اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش انتهاج، ولی الله حیاتی در ستاد استانی ویروس کرونا که در تاریخ ۲۴ فروردین در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهارکرد: در ارتباط با کوچ عشایر توافق و هماهنگی های لازم میان مسئولان هر دو استان صورت گرفته است.

وی علاوه بر هماهنگی های انجام شده افزود: همچنین باید ادارات کل دامپزشکی، عشایری و دانشگاه علوم پزشکی استان، پروتکل های بهداشتی را برای این قشر از جامعه هم برای زیستگاه های دام و هم خود افراد لحاظ کنند.

حیاتی طرح کامک (کاهش اثرات منفی کروناویروس) را نقشه راهی برای دستگاه های اجرایی دانست و عنوان کرد: هر دستگاهی طبق این نقشه دو وظیفه درون سازمانی و خدمات دهی به مردم دارد.

وی مبنای کار در طرح فاصله گذاری هوشمند را ابلاغیه ستاد ملی کرونا اعلام کرد و ادامه داد: هرآنچه این ستاد ابلاغ کرده است، باید اجرایی شود.

این مقام مسئول در انتها، بیان کرد: همچنان طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۲۱ نقطه در این استان در حال انجام است و ممنوعیت ورود افراد خارج استانی به استان اجرایی می شود و این امر تا تاریخ ۳۱ فرودین ماه ادامه خواهد داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان