شما اینجا هستید

اخبار » وضعیت زباله در شهرستان رودسر به حد قرمز رسیده است

رودسر – فرماندار رودسر گفت: در حال حاضر صدها تن زباله در فضای کارخانه کمپوست این شهر دپو شده است، وضعیت زباله در شهرستان رودسر به حد قرمز خود رسیده است.

به گزارش انتهاج، حسین اسماعیل پور در نشست پسماند با اشاره به غیرفعال بودن کارخانه کمپوست رودسر و دپو شدن صدها تن زباله در فضای این کارخانه، اظهار کرد: فرهنگ سازی برای مشارکت عمومی در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ از مهم ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب مدیریت پسماند و زباله شهرستان رودسر، افزود: متاسفانه طی چند سال اخیر شاهد دپوی زباله در محوطه کارخانه کمپوست و ریجکت به دلیل غیرفعال شدن کارخانه بوده ایم، وجود چنین وضعیتی و همچنین دفع غیربهداشتی زباله، سبب بروز نگرانی هایی شده است.

اسماعیل پور خواستار رفع مشکل پسماند و کاهش زباله تولیدی در شهرستان رودسر شد و گفت: مردم و مسئولان باید برای حل این مشکل در کنار هم باشند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در رودسر، تصریح کرد: میزان زباله در شهرستان رودسر به حد قرمز خود رسیده و تبدیل به یک معضل جدی در این شهرستان شده است.

فرماندار رودسر با بیان اینکه شهرداری این شهر متعهد شده طی دو ماه آینده وضعیت زباله و ریجکت محوطه کارخانه کمپوست را ساماندهی کند، خاطر نشان کرد: براساس جلسات برگزار شده ۳ میلیارد تومان تسهیلات برای فعال کردن مجدد کارخانه کمپوست رودسر در نظر گرفته خواهد شد در صورتی که شهرستان برای این کارخانه برنامه داشته باشد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان